Hotel Red Lion Colonial Helena

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Red Lion Colonial Helena voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Red Lion Colonial Helena in het Nederlands

Prima Hotel

Nel
20-8-2009

Dit Red Lion Hotel was zeer comfortabel. Ruime kamer, met koffiezetapparaat. De kamers zijn gericht op de tuin en hebben daar een zitje. In de tuin een zwembad omringd met ligbedden; ook binnen een klein zwembad en een hot tub. Alles was heel schoon en goed verzorgd. We hebben goed gegeten in het restaurant van het hotel. Het hotel ligt aan de rand van Helena.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Lion Colonial Helena in Helena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Lion Colonial Helena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.