Reviews over Helena

Prima Hotel

Nel
    20-8-2009

Dit Red Lion Hotel was zeer comfortabel. Ruime kamer, met koffiezetapparaat. De kamers zijn gericht op de tuin en hebben daar een zitje. In de tuin een zwembad omringd met ligbedden; ook binnen een klein zwembad en een hot tub. Alles was heel schoon en goed verzorgd. We hebben goed gegeten in het restaurant van het hotel. Het hotel ligt aan de rand van Helena.

nooit meer

kiamzo
    29-6-2009

de kamer was niet gekuist, het bed had geen probere lakens zat zelfs bloed op het hoofdkussen. kregen andere kamer was iets groter maar later bleek het bad vuil te zijn hebben wel een flinke korting gekregen