Hotel Travelodge Yellowstone Park North

Kleine hotels
Hotel Travelodge Yellowstone Park North
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Travelodge Yellowstone Park North voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Travelodge Yellowstone Park North in het Nederlands

Hotel is oké.

Kristien
2-1-2014

Kamper proper, ontbijt is schappelijk. Badkamer is oké, veel kleine body&hair-productjes, altijd leuk! Ontvangst was oké.

Goede plek en fijne mensen

Gerard
4-4-2010

Travellodge in Gardenier is een fij ne plek om te verblijven/. Let wel op als je met zijn tweetjes bent dat je een echt tweepersoonsbed krijgt als je niks bij het reserveren zegt. Dat is ons overkomen. Niet dat dat zo erg is, maar als je liever ieder in een kingsize of queenbed slaapt valt dat een beetje tegen. Rustige plek. Op ons verzoek werden we voor dezelfde prijs overgeplaatst naar een heuse suite met keuken en alles erop en eraan, maar weer een tweepersoonsbed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Travelodge Yellowstone Park North in Gardiner, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Travelodge Yellowstone Park North zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.