Reviews over Gardiner

Hotel is oké.

Kristien,
    2-1-2014

Kamper proper, ontbijt is schappelijk. Badkamer is oké, veel kleine body&hair-productjes, altijd leuk! Ontvangst was oké.

prima keuze

manske11,
    25-11-2012

Dit hotel is prima gelegen in Gardiner op loopafstand van diverse eetgelegenheden en wat winkeltjes. De hotelkamer was heel ruim met meer dan voldoende ruimte voor de bagage, een tafeltje met stoelen, een koelkastje, tv en een goed uitgeruste badkamer.

Wij zaten op de 1e verdieping en daar was geen lift. (Weet niet of dat alleen dat gedeelte betrof). Het ontbijt was ingegrepen en dat bestond uit een buffet wat prima was. Gardiner is een prima basis om te verblijven om Yellowstone te ontdekken als je geen accomodatie in het park zelf kan vinden of wil betalen.

Prima start voor bezoek Yellowstone

leendertpeter,
    23-9-2012

Op een kilometer buiten het dorp maar oploopafstand. Bediening in restaurant 'vergeetachtig'. Kamer en badkamer in orde en niets op aan te merken.

zwembad voor de kinderen

Rob,
    14-8-2010

schoon,gratis internet, grote kamers en aardig restaurant. Vlakbij bij noordingang van park.Gardiner is aardig dorp met veel restaurantjes. De pizzeria tegenover hotel is erg goedkoop.

Prima uitvalsbasis voor Yellowstone

Angélique,
    15-6-2010

We zouden eigenlijk niet in dit hotel zitten, maar het hotel lag perfect voor onze reis door Yellowstone. De kamers waren prima. Het restaurant in het hotel zag er niet gezellig uit. Wij hebben bij de pizzaria op de hoek (tegenover het hotel) gegeten. Onze eerste indruk was dat het er ook niet gezellig was (door de tl-verlichting), maar het eten was super lekker en je kon je eigen pizza's samenstellen. Vooral de calzone is een aanrader.

Gardiner scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews