Hotel Alpine Motel

We hebben een aantal aanbieders voor Alpine Motel voor je op een rij gezet:

Laatste review

Ontzettend gehorig

Hanny en Rob van Hest,
27-10-2009

Vlak bij een ingang van Yellowstone, klein plaatsje met weinig slaapgelegenheid. Dus flinke prijzen.

Op zich niets mis mee, mooie grote slaapkamer. Maar ontzettend gehorig!!

Geen ontbijt 's morgens.

1 review over Hotel Alpine Motel in het Nederlands

Ontzettend gehorig

Hanny en Rob van Hest
27-10-2009

Op zich niets mis mee, mooie grote slaapkamer. Maar ontzettend gehorig!!

Geen ontbijt 's morgens.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpine Motel in Cooke City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpine Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.