Montana

Bekijk alle plaatsen

3-sterren accommodaties Montana

We hebben een aantal aanbieders voor Montana voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Montana

Goed hotel in het centrum.

arjen,
    11-8-2018

Oud, maar gerenoveerd complex van 2 etages (geen lift) uit de 50-60-er jaren in het centrum. Ruime kamers met 1 of 2 king-size bedden, t.v., koelkast, tafel en 2 hoge stoelen. In de badkamer een ligbad en toilet, ervoor een grote wastafel met koffiezetapparaatje en een kapstok. Het hotel heeft 2 jacuzzi's. Er is geen restaurant. In de ontbijtruimte wordt een gratis continentaal ontbijt geserveerd. Helaas wordt gebruik gemaakt van plastic wegwerp servies en bestek. West Yellowstone is een druk toeristenplaatsje vlakbij Yellowstone National Park. Er zijn veel souvenirwinkels en restaurants; er is ook een MacDonalds.

Goed hotel als uitgangspunt voor een bezoek aan Yellowstone National Park.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Gewoon goed

S,
    5-10-2015

Dit hotel is niet bijzonder, maar best goed. De kamer was schoon en de bedden lagen lekker en het personeel was vriendelijk. Bendeden is een bar met redelijk eten en een leuk zwembad. Enige echte minpunt is de gehorigheid van het hotel, als je slecht slaapt neem dan oordoppen mee.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima!!

hettymoonen,
    31-8-2015

Prima hotel een uurtje van Yellowstone. Ruime kamer en een prima ontbijt. Hier komen wij zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Goed hotel aan de rand van het centrum.

ah_de_meer,
    20-6-2014

Redelijk groot hotel aan de rand van het centrum van Kalispell. Het is in hoefijzervorm gebouwd en heeft 2 verdiepingen. Ruime kamers met 2 king-size bedden, grote t.v., koelkast, magnetron, koffiezetapparaat. De badkamer is erg klein: toch een grote wastafel, toilet, ligbad. Niet alle kamers waren goed schoon. Het hotel heeft geen restaurant, wel is er (gratis) voor alle gasten een uitgebreid Amerikaans ontbijtbuffet. Helaas wordt gebruik gemaakt van plastic bestek en borden. Eigenlijk niet acceptabel voor zo'n mooi hotel. Er is een ovaal zwembad met een bubbelbad; de in de brochure vermelde fitnessruimte was in 2014 verdwenen. Onder hetzelfde dak bevindt zich een mooi winkelcentrum. Tegenover het hotel is een grote supermarkt. In de hoofdstraat bevinden zich wat restaurants en winkels, ook antiek en curiosa.

Goed hotel, neem het ontbijt voor lief.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Heerlijk

Hanni Middel,
    5-5-2014

Grote schone kamers met heerlijk fris wit beddengoed en dikke handdoeken. Vriendelijk personeel. Het ontbijt is standaard maar vers en kan worden gebruikt in een schone ruimte

Gereisd met partner in mei 2014