Hotel Motel 6 St. Louis North

2 reviews over Hotel Motel 6 St. Louis North in het Nederlands

Not Good

Hans
27-8-2015

Vond het een minder hotel dan ik gewend ben van motel 6. Ik vind ook dat de gehele keten een beetje afbrokkeld.

Gereisd Alleenreizend in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een uitkomst

grietje
18-4-2010

Het was al wat later en begon donker te worden. We waren van plan een motel in St. Louis te zoeken, maar voelden ons daar niet zo prettig. Daarom zijn we terug gereden naar de I44. Aan de service road stond tot onze grote opluchting dit hotel. Ook daar was veel beveiligd met hekwerk en andere veiligheidsmaatregelen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRookruimte
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel 6 St. Louis North in Saint Louis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel 6 St. Louis North zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.