Hotel Sam's Town

HotelWeer vandaag33°23°
Hotel Sam's Town

We hebben een aantal aanbieders voor Sam's Town voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sam's Town in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Sams Town Casino

Fam Haanstra
23-2-2010

Prima hotel/Casino. De casino hotels liggen in groepjes bij elkaar. Ook Sams Town ligt samen met nog een hotel (naam vergeten). Ruime parkeerplaatsen.

Het zijn zeer nette, ruime kamers die relatief goedkoop zijn. Daarnaast een zeer ruim opgezet casino dat 24 uur per dag leeft.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sam's Town in Tunica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sam's Town zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sam's Town scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.