Hotel Vue

3 reviews over Hotel Vue in het Nederlands

Vreselijk

Claudia
18-8-2018

Verbleven hier 2 nachten op onze road trip deep south. Vies hotel. Ziet er aan buitenkant mooi uit maar kamers zeer teleurstellend. Er hing een vieze geur (alsof je in een muffe vochtige kelder was) en er lag een smerige pleister in de badkuip. Ook de gangen etc zeer vies vlekkerige vloerbedekking. Personeel ook niet gastvrij en niet representatief. Ontbijt een lachertje. Verder ook saaie boel. Vooral doorreis hotel maar ook voor 1 nacht afschuwelijk.

Mooi hotel even buiten het centrum.

ah_de_meer
10-6-2015

Mooi op een heuvel gelegen hotel, buiten het centrum van Natchez. Het grootste gedeelte van het hotel was in 2015 gerenoveerd. Zeer grote kamers met zit- en slaapgedeelte met in elk een grote t.v. In het midden een keukenblok met koffiezetapparaat, koelkast en magnetron. Compleet ingerichte badkamer. Het hotel heeft een zwembad (buiten) en een kleine fitnessruimte met enkele cardio=apparaten. Diner en ontbijt zijn self-service, eenvoudig maar goed. Voor het diner moest $ 20,- contant betaald worden. Heel goed hotel, helaas iets te ver van het centrum gelegen.

Een van binnen mooi en verzorgd hotel. Vanuit de kamers aan de achterkant een prachtig uitzicht over de rivier. Het ontbijt wordt geserveerd. i.p.v. buffet

het zembad was nog niet afgebouwd, daar de economie hier de investering niet verder toeliet. Met de auto de weg oversteken en je bevind je in oud Natchez.

We hebben een aantal aanbieders voor Vue voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vue in Natchez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.