Hotel Americas Best Value Inn & Suites

5Service
6Ligging

Hotel Info

• Jacuzzi

We hebben een aantal aanbieders voor Americas Best Value Inn & Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Americas Best Value Inn & Suites in het Nederlands

• 6Rieks07-11-2009

Eenvoudig hotel in bluesstad Clarksdale

Dit hotel veranderde begin 2009 van eigenaar en kreeg toen de huidige naam. Het niveau is te vergelijken met de onderkant van hotelketen Motel 6. De receptionist was nors. Inchecken ging heel formeel en duurde ellenlang. Het ontbijt was eenvoudig; zeer eenvoudig! 's Avonds zaten we een half uur en later nog eens een kwartier in het pikkedonker omdat de bliksem insloeg in de electriciteitsmast. Overigens was het in dat hele deel van de stad donker. In no-time reed vervolgens overal politie over de straat. Zal vast geen toeval zijn....... Toch enigszins een beangstigende ervaring in dit arme plaatsje, waar het zichtbaar armoe troef is. Het is niet toevallig dat de blues hier zijn oorsprong heeft. Het wereldberoemde kruispunt (Highways 61 & 49)met de twee gitaren is vlakbij.

6Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    5Service
    6Ligging

Met vrienden

0 tips over Hotel Americas Best Value Inn & Suites

0 vragen over Hotel Americas Best Value Inn & Suites

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • RokenToegestaan

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesWasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats