Hotel Americas Best Value Inn & Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Americas Best Value Inn & Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Americas Best Value Inn & Suites in het Nederlands

Eenvoudig hotel in bluesstad Clarksdale

Rieks
7-11-2009

Dit hotel veranderde begin 2009 van eigenaar en kreeg toen de huidige naam. Het niveau is te vergelijken met de onderkant van hotelketen Motel 6. De receptionist was nors. Inchecken ging heel formeel en duurde ellenlang. Het ontbijt was eenvoudig; zeer eenvoudig! 's Avonds zaten we een half uur en later nog eens een kwartier in het pikkedonker omdat de bliksem insloeg in de electriciteitsmast. Overigens was het in dat hele deel van de stad donker. In no-time reed vervolgens overal politie over de straat. Zal vast geen toeval zijn....... Toch enigszins een beangstigende ervaring in dit arme plaatsje, waar het zichtbaar armoe troef is. Het is niet toevallig dat de blues hier zijn oorsprong heeft. Het wereldberoemde kruispunt (Highways 61 & 49)met de twee gitaren is vlakbij.

Gereisd Met vrienden in mei 2009

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesWasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Americas Best Value Inn & Suites in Clarksdale, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Americas Best Value Inn & Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.