Sorteren

Reviews over accommodaties in Mississippi

Geweldig

Marlies
    21-8-2016

Heel mooie B&B in Natchez. Heel vriendelijk ontvangen. Ook wij verbleven in Aunt Clara's cottage. Het is echt een Southern house. Helemaal in stijl van de streek. Met echt Southern breakfast. Wij vonden het super! Het was niet goedkoop.

Mooi hotel even buiten het centrum.

ah_de_meer
    10-6-2015

Mooi op een heuvel gelegen hotel, buiten het centrum van Natchez. Het grootste gedeelte van het hotel was in 2015 gerenoveerd. Zeer grote kamers met zit- en slaapgedeelte met in elk een grote t.v. In het midden een keukenblok met koffiezetapparaat, koelkast en magnetron. Compleet ingerichte badkamer. Het hotel heeft een zwembad (buiten) en een kleine fitnessruimte met enkele cardio=apparaten. Diner en ontbijt zijn self-service, eenvoudig maar goed. Voor het diner moest $ 20,- contant betaald worden. Heel goed hotel, helaas iets te ver van het centrum gelegen.

Prachtig hotel met een slecht restaurant

Henny_mol
    5-5-2014

Dit hotel ligt echt fantastisch en alleen al voor het het huis moet je er even langs gaan. Er zijn dagelijks rondleidingen.

Je auto kun je gratis parkeren. De kamers zijn mooi, in stijl, zeer ruim en schoon. Het ontbijt is prima.

Het restaurant dat er bij zit kan ik helaas niet aanraden. Het is ten eerste veel te duur. Daarnaast ging op de avond dat wij er waren echt alles mis. Ik had eend besteld, deze was verbrand, overcooked en koud. Deze was duidelijk eerder op de dag al bereid. Mijn man had zijn eten al op toen ik alsnog een redelijk bordje voorgeschoteld kreeg. Ik heb echt een vreselijke avond gehad voor ongeveer $150,00 dat is natuurlijk te gek.

Salades met dressing ernaast werden toch gewoon met de dressing erop uitgeserveerd. Sommige mensen bestelde wijn per glas en kregen de tweede keer een totaal andere wijn. Verontschuldigingen waren magertjes.

Kortom heel vreemd restaurant. Ga er niet eten of geef van te voren aan dat je fatsoenlijk te eten wilt.

Het hotel is wel goed.

In één woord geweldig!!!

Astrid
    6-9-2013

Wat een geweldig bed & breakfast is dit! Gerund door het echtpaar Joe en Macy en hulp John, wat stuk voor stuk fantastische mensen zijn. Wij zaten in het Guesthouse in een prachtige Victoriaanse kamer met eigen veranda. Vanuit het huis heb je vanaf de veranda schitterend uitzicht op de Mississippi. Verder maakt Joe elke ochtend een fantastisch ontbijt klaar wa gezellig samen met de andere gasten en Macy aan de grote eettafel wordt gegeten. Ontzettend sfeervol en het ontbijt was verrukkelijk! Ook leuk om op die manier de andere gasten te leren kennen. De service was echt uitstekend, het voelde alsof je echt bij bekenden logeerde. Het ultieme Amerikaanse gevoel! Ik kan niet anders zeggen dat de Corners Mansion Inn zeker een plaats in de lijst verdiend met de hoogste waardering!

Prima hotel

Pijokine
    8-8-2011

Wij zijn hier in 2010 geweest. De inrichting was mooi! Echt koloniaal. Op de kamer geen airco, maar heerlijke ventilators aan plafond. Dus geen kabaal. Kamers wel gehorig. Ligging zeer gunstig. Prachtige huizen in Natchez, maar ook verval.