Hotel Super 8 Rogers, MN

Hotel Super 8 Rogers, MN

We hebben een aantal aanbieders voor Super 8 Rogers, MN voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Super 8 Rogers, MN in het Nederlands

Echt een aanrader !!

heer Klumper
16-8-2013

Online geboekt voor 1 overnachting. Zeer goed bevallen, ter plekke opnieuw gereserveerd voor onze laatste dag in de States. Ook deze overnachting was prima. Schone kamer, vriendelijke ontvangst aan de balie.

Gereisd Met partner in augustus 2013

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesStomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Super 8 Rogers, MN in Rogers, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Super 8 Rogers, MN zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.