Hotel Country Inn & Suites Duluth

We hebben een aantal aanbieders voor Country Inn & Suites Duluth voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Country Inn & Suites Duluth in het Nederlands

Goed hotel.

Hans
30-7-2013

Hotel Country Inn ligt vrijwel aan een doorgaande weg. Het hotel heeft goede kamers, douche in orde. Wat ontbreekt zijn goede stoelen. Ontbijt, zeker voor Amerikaanse begrippen, prima. Hier niet het gebruikelijke weggooibestek en borden, maar normale boren en bestek. Ook glazen en koffiebekers. Goede uitzondering. Ontbijt ook compleet,met de mogelijkheid om verse wafels te bakken, prima! Het hotel heeft ook een prima zwembad en whirlpool. Wel veel kinderen in het bad. Ook is hier toezicht. Er is een goed restaurant naast en een Chinees daar achter. Alles bij elkaar, prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Country Inn & Suites Duluth in Duluth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Country Inn & Suites Duluth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.