vakanties Duluth

Reviews over Duluth

Goed hotel.

Hans,
    30-7-2013

Hotel Country Inn ligt vrijwel aan een doorgaande weg. Het hotel heeft goede kamers, douche in orde. Wat ontbreekt zijn goede stoelen. Ontbijt, zeker voor Amerikaanse begrippen, prima. Hier niet het gebruikelijke weggooibestek en borden, maar normale boren en bestek. Ook glazen en koffiebekers. Goede uitzondering. Ontbijt ook compleet,met de mogelijkheid om verse wafels te bakken, prima! Het hotel heeft ook een prima zwembad en whirlpool. Wel veel kinderen in het bad. Ook is hier toezicht. Er is een goed restaurant naast en een Chinees daar achter. Alles bij elkaar, prima.

geweldig hotel!

Agneta,
    3-6-2009

wat een geweldig hotel! Vorig jaar nieuw gebouwd en de kamers zijn van alle luxe voorzien, een heerlijk zwembad erbij en mooi uitzicht over het meer.

Wij stonden versteld van zoveel luxe voor zo'n lage prijs.

Duluth scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews