We hebben een aantal aanbieders voor Austin voor je op een rij gezet:

Reviews over Austin

Geweldig leuke stad

Robert,
    14-5-2010

De stad van Lance Armstrong en Stevie Ray Vaughn! Hou je van muziek en/of outdoor activiteiten dan kom je hier helemaal aan je trekken. Goeie cd-winkels (o.a. Waterloo), leuke muziekcafe's, heerlijk eten en een geweldig mooie, bergachtige omgeving. Overdag kayakken in de rivier Austin en 's avonds een fantastische band in een leuke eettent, ik kan het je aanraden!

Gereisd alleenreizend in maart 1999

Overdag moah, 's nachts bruisend

Franz-Ewald,
    17-1-2010

De sfeer is er overdag uitgestorven maar 's nachts is er veel te beleven. Als je naar Austin gaat zorg dan goed dat je van te voren hebt uitgezocht wat waar te beleven is, er zijn veel leuke plekken in Austin maar je moet wel weten waar ze zijn aangezien je niet even van A naar B loopt.

Gereisd met vrienden in januari 2008
Austin scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews