Hotel Amway Grand Plaza

Hotel Amway Grand Plaza
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Amway Grand Plaza voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Amway Grand Plaza in het Nederlands

Sjiek, maar faciliteiten ontbreken

Kirsten
29-4-2015

mooi hotel, grote kamers. Luxe ambiance. De inpandige restaurants waren op 1 na allemaal gesloten. Ontbijt in de lobby was goed maar erg duur. Ook jammer dat wanneer je over inpandige restaurants beschikt, je ervoor kiest het ontbijt in de bar in de lobby te serveren.

Ongekende luxe!

Kirsten
29-7-2014

Prachtig hotel met meerdere restaurants en vergaderzalen. Kamers en bedden perfect. Gezellige bar voor een borreltje 's avonds. Zeer vriendelijk personeel.

zeer goed hotel

Yolande
3-7-2009

Een zeer groot, maar compleet hotel, nabij kantoorgebouwen en restaurants gelegen. Boek de superior kamer en je zit voortreffelijk.

Hotelbedden van zeer goede kwaliteit. Schoonmaak goed. Park naast hotel, wat prettig is, want er is geen tuin. Hotel wordt veel bezocht door congresgangers en zakenmensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amway Grand Plaza in Grand Rapids, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amway Grand Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.