Hotel Comfort Inn Downtown

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Downtown voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn Downtown in het Nederlands

Simpel, maar goed.

Niels Habraken
22-7-2010

Het hotel ligt op 5 minuten rijden met de auto van Downtown. Je bent zo bij het honkbalstadion.

Personeel is erg behulpzaam. Bedden liggen goed en er is een goede internetverbinding in de kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Downtown in Detroit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Downtown scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.