Sorteren

Reviews over accommodaties in Michigan

Leuk hotel

Bastiaan bakker
    17-6-2016

Het is wel een beetje op de borden letten, het hotel is vrij groot en in eerste instantie lijkt het een beetje op een doolhof. Gratis koek en koffie is te halen bij de receptie. Binnen zwembad is aanwezig. Gunstig is de ligging enkel als men over vervoer beschikt. Op loopafstand is er verder niks te doen of zien. Ontbijt is erg uitgebreid.

Sjiek, maar faciliteiten ontbreken

Kirsten
    29-4-2015

mooi hotel, grote kamers. Luxe ambiance. De inpandige restaurants waren op 1 na allemaal gesloten. Ontbijt in de lobby was goed maar erg duur. Ook jammer dat wanneer je over inpandige restaurants beschikt, je ervoor kiest het ontbijt in de bar in de lobby te serveren.

Uitstekend motel in downtown Detroit

paul
    18-9-2014

Verwacht geen luxe, maar wel een prima motel aan de rand van downtown Detroit. Op loopafstand van de Joe Louis Arena. Detroit is natuurlijk geen stad voor de lichtgevoelige toerist. We werden verwelkomd door een licht- aggressieve dakloze die door het motelpersoneel vakkundig werd weggejaagd. Vervolgens was er een andere dakloze die weer doodsbang van ons werd. Vreemde stad Detroit, maar als je er toch moet zijn dan is de Shorecrest the place to be.

Leuke plek

Pancho Villa
    11-8-2014

Ik kom hier regelmatig en als je hier voor zaken bent kun je hier prima zijn. Het hotel ziet er netjes uit en de kamers zijn schoon en netjes. Het personeel is vriendelijk. Het zwembad is niet al te groot maar daar kom je niet voor zou ik zeggen. Het eten is prima met voldoende keus.

Prima hotel

Kirsten
    29-7-2014

Kamers zijn mooi, netjes en ruim. Het hotel is goed bereikbaar. Vriendelijk personeel. Zwembad en Fitness aanwezig. In het hotel kun je goed eten. Ontbijtbuffet is goed verzorgd. Niets op aan te merken.