Hotel Red Roof Inn

5,1

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Red Roof Inn voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Red Roof Inn in het Nederlands

Never; te vies voor woorden

S
30-8-2018

Vreselijk vies hotel, plakkende vloer, schimmel in de magnetron en smerig beddengoed (eitjes van insecten?).

Personeel werd er niet warm of koud van van de melding dat het vies was. Bang voor onze gezondheid, snel weggegaan.

prima hotel

Jenke
21-8-2009

Hotel ligt centraal t.o.v. vliegveld en Boston (25 minuten)

De kamers zijn netjes en de receptie is erg behulpzaam. Je kan niet ontbijten in het hotel, maar tegen over het hotel zit een winkelcentrum met diverse restaurants, winkels en een supermarkt.

2008

prima hotel

Ben
21-9-2008

Hotel ligt iets buiten Boston, maar met de trein binnen 25 minuten in de stad.

Kamers zijn prima in orde, auto bij het hotel te parkeren, een supermarkt en mall liggen tegenover het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Red Roof Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Roof Inn in Woburn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Roof Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.