Hotel Red Roof Inn

2 reviews over Hotel Red Roof Inn in het Nederlands

prima hotel

Jenke
21-8-2009

Hotel ligt centraal t.o.v. vliegveld en Boston (25 minuten)

De kamers zijn netjes en de receptie is erg behulpzaam. Je kan niet ontbijten in het hotel, maar tegen over het hotel zit een winkelcentrum met diverse restaurants, winkels en een supermarkt.

prima hotel

Ben
21-9-2008

Hotel ligt iets buiten Boston, maar met de trein binnen 25 minuten in de stad.

Kamers zijn prima in orde, auto bij het hotel te parkeren, een supermarkt en mall liggen tegenover het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Roof Inn in Woburn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Roof Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Red Roof Inn scoort een 8.29 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: