Bed and Breakfast Harrington House

2 reviews over Bed and Breakfast Harrington House in het Nederlands

Prachtige B&B

Lars
29-10-2016

Boston is waarschijnlijk de duurste stad van de VS om te overnachten. Deze B&B is relatief betaalbaar. In de nachtelijke uren geen last gehad van vliegverkeer. Vraag om kamer 1. Deze heeft een geweldig uitzicht over de zee en skyline van Boston. Eigenaresse Maggie is uiterst vriendelijke en behulpzaam. Vanuit B&B ben je in 5 minuten bij de vertrekplaats van de ferry die je in zo'n 20 minuten naar het centrum van Boston brengt. Deze B&B is echt een aanrader!

Mooi plek om Boston te bezoeken

MacSchulte
29-7-2014

Wat een B&B met pistes te maken heeft snap ik niet. Dit is geen wintersportplek, maar een uitvalsbasis om Boston te bezoeken. Wel elke minuut een vliegtuig over je heen, maar airco kan dat overstemmen des nachts. Je kunt met bus en metro naar downtown Boston.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Harrington House in Winthrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Harrington House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.