Reviews over Winthrop

Prachtige B&B

Lars
    29-10-2016

Boston is waarschijnlijk de duurste stad van de VS om te overnachten. Deze B&B is relatief betaalbaar. In de nachtelijke uren geen last gehad van vliegverkeer. Vraag om kamer 1. Deze heeft een geweldig uitzicht over de zee en skyline van Boston. Eigenaresse Maggie is uiterst vriendelijke en behulpzaam. Vanuit B&B ben je in 5 minuten bij de vertrekplaats van de ferry die je in zo'n 20 minuten naar het centrum van Boston brengt. Deze B&B is echt een aanrader!

Mooi plek om Boston te bezoeken

MacSchulte
    29-7-2014

Wat een B&B met pistes te maken heeft snap ik niet. Dit is geen wintersportplek, maar een uitvalsbasis om Boston te bezoeken. Wel elke minuut een vliegtuig over je heen, maar airco kan dat overstemmen des nachts. Je kunt met bus en metro naar downtown Boston.