Reviews over Westborough

Opgeknapt

2-5-2017

Het hotel heeft weer een opknapbeurt ondergaan sinds mijn laatste bezoek, en met name de lobby ziet er nu gastvrijer uit. De kamers zijn echt Amerikaans: ruim, groot, voldoende ruimte voor je koffer(s), nette badkamer.

Het ontbijt is een klassiek DoubleTree ontbijt en daar valt dus niets op aan te merken.

Ik ga de volgende keer zeker terug.

Aardig

19-5-2016

Het hotel heeft vorig jaar een nieuwe opknapbeurt gehad en de groezeligheid is verdwenen. Lobby, gangen en kamers zien er erg geschikt uit.

Internet op de kamer werkt aardig - het steeds opnieuw moeten inloggen is wel vervelend.

Kamers zijn groot een netjes en schoon, badkamer is goed.

Ontbijt is eenvoudig maar er is voldoende keuze voor iedereen.

Parkeren is gratis.

Er zijn wat restaurants in de omgeving, maar je hebt hier absoluut een auto nodig.

Aardig opgeknapt

21-4-2012

Na de Wyndham periode is dit hotel in de loop der jaren behoorlijk opgeknapt. Kamers zijn beter, beter internet.