Hotel Bayside Resort

FamiliehotelWeer vandaag29°20°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Bayside Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bayside Resort in het Nederlands

2008

Echt Amerikaans hotel

Yvette
12-9-2008

Hotel Bayside is een typisch Amerikaans hotel. Achter de receptie staat een oudere man met een bloemetjesblouse aan (elk personeelslid draagt deze blouse), de kamers zijn mega (incl. 2 megabedden) en het ontbijt is niet veel bijzonders (geen personeel te zien, plastic glazen en borden en vnl. donuts / bagels en cornflakes). Zwembad ziet er netjes uit, maar is vrij klein en niet echt gezellig gelegen. Prima hotel voor 1 of 2 nachten, maar dit was voor ons dan ook wel weer genoeg.

Gereisd Met partner in september 2008
2007

Dit hotel ligt centraal op het schiereiland van de Cape

Irma Driessen
24-9-2007

Dit hotel ligt centraal op het schiereiland van de strandbestemming Cape Cod. Aan doorgaande weg maar daar heb je totaal geen last van.Vriendelijk personeel. Amerikaans Ontbijt incl.mooi Binnen zwembad met sauna. Buiten zwembad met barretje. Strandje aan een klein riviertje met leuk uitzicht.Draadloos internet. Strand op ca. 10 minuten rijden. Geen faciliteiten aan strand zoals parasols en ligbedden. Wel snackbar en toiletten.

Gereisd Familie in Mon Sep 24 2007 10:51:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayside Resort in West Yarmouth, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayside Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.