Reviews over Seekonk

Een uurtje rijden onder Boston ligt Seekonk

Esther,
    14-7-2008

Een uurtje rijden onder Boston ligt Seekonk.

We waren er zonder reservering naar toe gerenden en er waren nog een aantal kamers beschikbaar die we te zien kregen zodat we konden kiezen. Ondanks het feit dat er op hun website staat dat er een minimum verblijf van twee nachten geldt, hebben wij er gewoon één nacht kunnen slapen.

Een renovatie van 17 jaar heeft zijn resultaat gehad: elke kamer heeft zijn eigen thema en deze B&B heeft al meerdere awards gewonnen vanwege zijn inrichting etc.

Het pand is zo ontzettend met foute Amerikaanse snuisterijen ingericht dat het weer helemaal goed is. Kijk maar eens op hun website om een idee te krijgen. Als je googled met Jacob Hill Seekonk" dan vind je hem zo.

Het is een prijzige B&B maar als je hier overnacht is het een onvergetelijke ervaring!