Hotel Royal Sonesta Boston Cambridge

KinderhotelWeer vandaag6°2°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Sonesta Boston Cambridge voor je op een rij gezet:

Laatste review

keurig hotel

Ellen,
2-8-2011

Een net hotel, maar niet bijzonder. Keurige kamer en badkamer. Mooi uitzicht op de rivier en de stad Boston. Grote shoppingmall tegenover het hotel.

Kenmerken

2-8-2011

Aardig hotel, centraal gelegen

Roy V
23-4-2010

Centraal gelegen hotel aan de Charles River. Mooi uitzicht over de rivier.

T-station (Letchmore) dichtbij, grote Shopping Mall aan de overkant van de straat.

Ontbijt stelt niet veel voor en is duur. Kamers zijn ruim. Internet werkt goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Sonesta Boston Cambridge in Cambridge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Sonesta Boston Cambridge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.