Sorteren

Reviews over Cambridge

uitstekend hotel

René van der Klink
    10-8-2012

wij verbleven Juli 2012 2 nachten in dit hotel. Het ligt enigzins buiten het centrum ( 20 minuten lopen ) maar de kamers , het eten en de service waren uitstekend. Zou hier beslist weer naar toegaan. Ruime kamers, uitstekende bedden, prima (geruisloze) airco. Uitestekend gegeten in het hotel restaurant en zelfs gedurende het verblijf "gratis" continental ontbijtbuffet genoten.

keurig hotel

Ellen
    2-8-2011

Een net hotel, maar niet bijzonder. Keurige kamer en badkamer. Mooi uitzicht op de rivier en de stad Boston. Grote shoppingmall tegenover het hotel.

Geweldig

Roy V
    23-4-2010

Het begon al met de ontvangst in het hotel: zoveel beter dan in de andere hotels waar we tot dan toe waren geweest. En de kamers waren helemaal betoverend!

Over smaak valt niet te twisten: de inrichting van de kamers is bijzonder (beetje kitch, tijgervellen en zebraprint) maar de kamers en het hele hotel doet sjiek aan.

Internet werkt erg goed, ligging is zeer centraal: T-station ligt om de hoek, groot winkelcentrum aan de achterkant. Boston centrum is 5 min. met de T, Science Museum 5 min. lopen, MIT dichtbij.

Ik heb al heel veel hotels in Boston gehad, maar deze staat nu met stip bovenaan!

Aardig hotel, centraal gelegen

Roy V
    23-4-2010

Centraal gelegen hotel aan de Charles River. Mooi uitzicht over de rivier.

T-station (Letchmore) dichtbij, grote Shopping Mall aan de overkant van de straat.

Ontbijt stelt niet veel voor en is duur. Kamers zijn ruim. Internet werkt goed.

great hotel and great location

scott
    25-6-2009

This is an upscale hotel with a great location.

The hotel is very clean .It has a very good resturante and bar.

There is shopping very close.

I alway stay here when I travel to boston,