Hotel Staybridge Suites Boston-Burlington

We hebben een aantal aanbieders voor Staybridge Suites Boston-Burlington voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Staybridge Suites Boston-Burlington in het Nederlands

Goede plek

TonnieVink
15-9-2009

Verbleven voor twee nachten na aankomst Boston vliegveld. Goede prijs, vriendelijk personeel. Kamers mogen een opknapbeurt hebben. Kamers hebben een kleine keuken. Iedere dag wordt een klein onderhoud gedan en handdoeken vernieuwd. Voor het weekend moet dit van te voren aangevraagd worden op vrijdag. Ontbijt is Amerikaans, maar redelijk goed. S'avonds wodt een snack aangeboden door het hotel. er kan altijd frisdranken worden getapt (gratis). Hotel beschikt over wasmachine / droger. Zeker een aanrader voor een goede prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Staybridge Suites Boston-Burlington in Burlington, MA, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Staybridge Suites Boston-Burlington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Staybridge Suites Boston-Burlington scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.