Hotel Wyndham Boston Chelsea

Hotel Wyndham Boston Chelsea

We hebben een aantal aanbieders voor Wyndham Boston Chelsea voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Wyndham Boston Chelsea in het Nederlands

2006

Schitterende kamers en suites, keurig onderhouden, en van alle gemakken voorzien (incl. fast Internet). Kleine gym aanwezig, helaas geen zwembad.

Gelegen op 5-10 minuten lopen van het Aquarium Boston Harbor, en Feneuil Hall, en slechts 15 minuten vanaf Downtown Crossing. Reistijd Logan airport 20 minuten per taxi.

Gereisd zakelijk in mei 2006

• Adres201 Everett Ave 02150
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wyndham Boston Chelsea in Boston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wyndham Boston Chelsea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.