Hotel The Liberty

We hebben een aantal aanbieders voor The Liberty voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Liberty in het Nederlands

2008

Een fantastisch hotel

Bemelmans Romina
30-1-2008

Een fantastisch hotel . Was vroeger een gevangenis en is omgebouwd tot luxe hotel in liberty style. Echt de moeite waard ook voor het nuttigen van een drankje aan de bar.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Liberty in Boston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Liberty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.