Hotel The Fairmont Copley Plaza

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor The Fairmont Copley Plaza voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Fairmont Copley Plaza in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prima, leuke sfeer, behulpzaam personeel

fam.postema groningen
21-2-2011

Een week in het hotel geweest, super ligging, goede sfeer, personeel erg aardig en behulpzaam, hotel ziet er prachtig uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Fairmont Copley Plaza in Boston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Fairmont Copley Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Fairmont Copley Plaza scoort een 7.66 uit 10 op basis van 41 reviews.