Hotel Sheraton Boston

6 reviews over Hotel Sheraton Boston in het Nederlands

Zeer goed hotel

TPB
27-8-2010

Prima gelegen, vlakbij een aantal winkelmalls en winkelstraten. Op loopafstand (circa 20-30 minuten) van het oude centrum.

Mooie ruime kamers, onze kamer had een schitterend uitzicht (ik geloof wel dat we op de 22e verdieping zaten), met goede bedden en mooi sanitair. Enige nadeel is de public parking onder het hotel. Dit is een enorm grote (en dure) garage en tijdens kantooruren staat deze vrijwel geheel vol, dus lang zoeken en ver lopen naar de ondergrondse ingang van het hotel.

Aanrader voor een citytrip naar Boston.

Geweldig hotel, zeer goede deal via priceline!

Marjol Andriessen
30-8-2009

We hebben in augustus '09 drie nachten in dit hotel geslapen en het is ons perfect bevallen. We hadden het hotel geboekt voor $85 per nacht en voor dat geld was dit een zeer goede deal.

We checkten heel laat in (23.00) en kregen een excecutive suite toegewezen, een zeer mooie en ruime kamer met een heerlijk bed.

Er ligt een metrostation om de hoek, dus je bent zo in het oude centrum van Boston.

Zeer zeker een aanrader dus!

Goede uitgangspunt voor Boston

Dirk
27-4-2009

De Sheraton Boston lijkt niet goed gelegen maar is dat wel dankzij de metro verbinding om de hoek, je bent zo in het centrum. Hotel zelf is groot maar wel overzichtelijk. Er is een Starbuck's maar hotel restaurant is wat beperkt, buiten de deur is aanbevolen. De bar is wel OK. Naast de deur is de Providential Mall met een giga hoeveelheid winkels en ook restaurants, voor elk wat wils. Deze is binnen uit te bereiken vanuit het hotel.

2008

Perfecte uitvalsbasis in Boston

Martine
27-10-2008

Het hotel is op loopafstand van vele winkels en restaurants(Prudential, Copley, Newbury), maar ook de T-stop is vlakbij, dus vooral de auto niet meenemen in Boston. Ook de Old Town Trolley tourbus stopt voor de deur. Ik heb hotel geboekt in combinatie met vlucht. Ook bijv. nog het Omni Parker House of Lenox Hotel gezien, maar die liggen allemaal aan vrij drukke straten en het Sheraton niet.

Modern megagroot hotel / goed gelegen

Yvette
12-9-2008

HEt Sheraton in Boston is echt een megahotel. We hadden een hele mooie kamer op de 19e etage met aan 2 kanten uitzicht op Boston. Vanuit ons raam konden we het stadion van de Red Sox zien (ze speelden die avond). De kamer was erg groot, net zoals het bed en de tv. 's Morgens werd de USA Today onder de deur door geschoven. Ligging van het hotel is ook erg goed. Parkeren is inderdaad erg duur ($ 39 per 24 uur) en de kamers zijn ook niet echt goedkoop, maar dan heb je wel een tophotel!

2006

Mooi, groot, net hotel

Annemarie en Sebastiaan
6-5-2006

Mooi, groot, net hotel. Wij hadden een kamer met een heerlijk groot bed en een ontzettend mooi uitzicht over Boston. In het hotel zit een Starbucks (heerlijke koffie) en je kan binnendoor het Prudential Center inlopen waar je op een minuutje afstand heerlijk kan ontbijten bij Au Bon Pain. Prima gelegen! Parkeren bij hotel is erg duur (39 dollar per dag) maar om de hoek zit een andere parkeergarage die zo'n 26 dollar kost.

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Boston voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Boston in Boston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Boston zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sheraton Boston scoort een 8.17 uit 10 op basis van 6 reviews.