1 review over Hotel DoubleTree Club by Hilton Boston Bayside in het Nederlands

Mooi

Chris
7-11-2015

Prima hotel, met heel behulpzaam personeel dat (terecht) heel trots is op hun stad. Wij verbleven in een mooie ruime kamer met twee queensize bedden. Bij het hotel is meer dan voldoende (gratis) parkeergelegenheid. Het hotel ligt buiten het centrum van Boston, maar gunstig gelegen t.o.v. metrostation (5 minuten loopafstand). Waardoor je zeer snel in het centrum bent. Het hotel zelf verzorgt geen ontbijt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel DoubleTree Club by Hilton Boston Bayside

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DoubleTree Club by Hilton Boston Bayside in Boston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DoubleTree Club by Hilton Boston Bayside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel DoubleTree Club by Hilton Boston Bayside