Hotel Doubletree Club Bayside

Airport hotelWeer vandaag5°2°
Hotel Doubletree Club Bayside

We hebben een aantal aanbieders voor Doubletree Club Bayside voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Doubletree Club Bayside in het Nederlands

Mooi

Chris
27-8-2015

We verbleven (2 nachten), in een kamer met 2 queensize bedden, in dit hotel. Een ruime en nette kamer. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, zeer trots op hun stad en verwijzen je naar alle relevante bezienswaardigheden. Op loopafstand ligt het JFK/UMASS (metro)station, vanwaar de binnenstad goed bereikbaar is. Parkeren van onze (huur)auto achter het hotel was gratis. In de nabijheid van het hotel is niets te doen. De eerste ochtend hebben we in het "restaurant" van het hotel ontbeten, maar prijs/kwaliteit staan niet in juiste verhouding tot elkaar.

Sfeerloos zakenhotel

devanmarles
11-10-2013

Het hotel ligt afgelegen in een ongezellig deel van Boston, wel op loopafstand van de metro. De kamers zijn ruim en netjes, het receptiepersoneel is uitgesproken onpersoonlijk en niet attent (op de vraag hoe je makkelijk in het centrum komt volgt er een uitleg over de metro, maar dat het hotel een gratis shuttlebus naar het centrum heeft wordt niet gemeld). Er is een soort cafetaria-achtig restaurant waar een redelijk ontbijt wordt aangeboden, maar dan wel op plastic wegwerpbordjes en dito bestek. En dat je ook nog tien dollar per dag moet betalen voor wifi is merkwaardig in een hotel met deze hoge kamerprijzen. Er moet beter in Boston te krijgen zijn voor minder geld.

Redelijk hotel in buitenwijk

Martin van der Kaap
8-10-2010

Hotel in buitenwijk, maar met openbaar vervoer sta je zo in hartje Boston.

Ziet er "gezellig" uit; je kan 's-avonds aan de kleine bar een lekker drankje drinken, en wireless internet bekijken( op de kamer werkt het niet gratis).

Helaas geen restaurant, maar wel een winkeltje waar je van alles (ook (magnetron) maaltijden) kan kopen.

Goed hotel voor tussenstop.

vlakbij metro station

Joanna Aiken
20-5-2010

Double Tree Hotel Bayside behoort tot de Hiltongroep. Online geboekt. Voor Nederlandse begrippen vrij duur per nacht (zonder ontbijt) maar veel hotels in Boston zijn gewoon duur. s Morgens kun je bij een klein bakkerijtje/snackbar ontbijt bestellen, stelt niet veel voor maar je ergste honger kun je stillen. Wij gingen met de metro vroeg de stad in om bij een Dunkin /Donuts of Starbucks heerlijk te ontbijten.

2007

Voor een kort verblijf in Boston is het Doubletree Club Hotel Bayside een prima keuze! Schone kamers, vriendelijk personeel en een gratis hotel shuttlebus naar downtown Boston.

2006

Voor een businesstrip naar Boston is dit een prima hotel om de nacht door te brengen. Er is geen vertier op het gratis internetten via WIFI in de lobby na. Het hotel beschikt niet over een eigen restaurant. Voor het ontbijt maak je gebruik van het de in de USA zo bekende Au Bon Pain koffieshops. De bedden zijn prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doubletree Club Bayside in Boston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doubletree Club Bayside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.