Hotel Bulfinch

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Bulfinch voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bulfinch in het Nederlands

2006

Leon
2-7-2006

Wij waren zeer tevreden met dit hotel. Mooie, stijlvolle en zeer schone kamers. Het personeel is ook heel vriendelijk. De ligging is eigenlijk best goed en centraal gelegen, vlak bij North Station, maar je loopt ook vrij makkelijk overal naar toe. In het hotel zelf is geen ontbijt te krijgen en het aansluitende restaurant hoort niet echt bij het hotel en is vrij duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bulfinch in Boston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bulfinch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.