Hotel Boston Midtown

Anders

Goede overnachtingslocatie.

arjen
7-10-2016

MIddelgroot hotel, even buiten het oude centrum van Boston. Ruime, netjes gerenoveerde kamers met 2 king-size bedden, grote t.v., koffiezetapparaatje, hoge tafel met 2 stoelen en veel bergruimte. Er is airco - zelf regelbaar - en een kluisje. De badkamer met ligbad, toilet en wastafel is klein. Helaas was de tegelvloer niet gerenoveerd. Het hotel heeft een zwembad, dat alleen in de zomermaanden is geopend. Er is geen restaurant; in de directe omgeving zijn echter voldoende restaurants. Aan de overzijde ligt het Prudential Centre met een groot aantal winkels en restaurants in diverse prijsklassen.

Goed hotel. Prima locatie voor een stadsbezoek aan Boston.

Het exterieur was in 2016 toe aan enig (groot) onderhoud.

Niet mijn favoriet

Roy
22-5-2016

Ik heb al meer dan 10 verschillende hotels gehad in Bosten en deze staat onderaan.

Het Midtown hotel ligt redelijk centraal (afhankelijk ervan waar je moet zijn in Bosten). Het hotel heeft een retro uitstraling.

De kamer is ruim, groot en schoon en erg muffig. De airco werkt niet (en na reparatie niet goed genoeg) waardoor het op de kamer erg benauwd is (zelfs boven de 30 graden terwijl het buiten 15 graden is).

De badkamer is klein, maar goed genoeg. De eerste dag ontbreken alle zeepjes maar die werden daarna wel aangevuld.

Personeel komt binnen zonder kloppen, dus hou de haak op de deur als je op de kamer bent.

Internet op de kamer werkt niet maar in de lobby heel goed.

Er is in het hotel geen mogelijkheid voor ontbijt, maar in de buurt liggen voldoende plekken waar dat wel kan.

Er is een parkeergarage onder het hotel.

Prachtig hotel op mooie locatie

Tamara Zwik
27-8-2015

Dit hotel heeft een eigen parkeerplaats (moet je wel voor betalen).

Het hotel zit op een mooie locatie met openbaar vervoer op loopafstand

Prima hotel

ketel
16-8-2014

Fijn hotel met vriendelijke medewerkers. Ruime kamers, goed zwembad.

Geen ontbijt/diner mogelijk, maar die zijn er in de buurt genoeg.

prima ligging

saskiavonk
27-10-2012

Het lijkt meer op een motel dan een hotel. De inrichting is gedateerd, maar de kamers zijn ruim en schoon.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Metro is vlakbij.

Prima hotel.

Edith
20-8-2011

Goede locatie.

Vriendelijk en professioneel personeel.

Al meerdere keren bezocht.Ruime kamers, schoonmaak prima.(Inrichting is niet ouderwets, maar Amerikaanse chique) Buitenzwembad ter afkoeling.

Eenvoudig hotel met uitstekende ligging. Als je niet de hoofdprijs wilt betalen is dit een zeer goede keuze. Geen restaurant aanwezig wel samenwerking met korting in nabijgelegen restaurant voor ontbijt (aan te bevelen). Zeer goede locatie voor uitvalsbasis om de stad te verkennen. Veel leuke restaurantjes en winkels in de directe omgeving.

Midtown; een klassiek motel

Steve
23-9-2010

Midtown heeft de uitstraling van een oud motel uit de jaren '60. De lobby en de gangen zijn misschien niet super gezellig, maar de kamers zijn er ruim, schoon en goed uitgerust.

Er zijn heerlijke bedden en de ligging is goed, op ongeveer 100 meter van het Prudential Center; een shopping mall. Ook de binnenstad ligt op loopafstand en dit geldt ook voor het stadion van de Boston Red Sox.

Daarnaast is het personeel supervriendelijk en staan klaar om de gasten van alle informatie te voorzien.

comfortabel, buiten centrum

marcelmarieke
3-7-2010

Ligt aan drukke weg en ziet er aan de buitenkant niet uit.

Parkeren onder het hotel, $ 18 incl Tax.

Metrostation Symphony en Prudential Shopping Center om de hoek.

Kamers met kingsize bedden uitsluitend aan de voorkant van het hotel, geluidsoverlast van weg.

Aircosysteem van het hotel maakt lawaai. Raam slaapkamer kon wel open, maar niet meer dicht. Douche was niet altijd warm. Coffeemaker op de kamer, geen koelkast of mogelijkheid om thee te zetten. Kamer wel schoon en voldoende schone handdoeken.

Internet tegen betaling in de lobby.

Voor je rust moet je hier niet zijn, de service is wel goed.

Wel ok

Tiny
23-6-2010

Afgelopen maand bezoek gebracht aan Boston. Echt een geweldige stad. Boston Midtown is zeker geen topper, maar voor een bezoek van enkele dagen goed te doen. Het hotel ligt op 2 minuten van de metro (aanrader om eens uit te proberen). Kamers zijn ouderwets ingericht, maar schoon.

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boston Midtown in Boston, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boston Midtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.