Hotel Harrison Hall

We hebben een aantal aanbieders voor Harrison Hall voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Harrison Hall in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7

Gemengde gevoelens

Marc Kappers
2-8-2014

De locatie aan de boardwalk/strand is uitstekend, net als het zwembad, parkeergelegenheid en de porch. Het interieur lijkt echter al 30 jaar niet te zijn gerenoveerd. Onze matrassen zakten door en de kamer rook niet fris.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harrison Hall in Ocean City, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harrison Hall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Harrison Hall scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.