Sorteren

Reviews over accommodaties in Maryland

Gewoon goed

Btest86
    6-9-2016

Mooi, schoon hotel. Lekker ontbijt, aardige staf en we werden netjes opgehaald van het vliegveld.

centrum levendig Fells Point,

Rm de Crom
    10-1-2015

Hotel, Admrial Inn, Baltimore, historisch centrum Fells Point. goede prijs/ kwaliteit verhouding, heel veel restaurants, kroegjes/ met eetgelegenheid.

Fells Point is een levendig uitgaanscentrum, in de nacht wat flarden muziek.

Schoon, mooie kamers, in oud gebouw.

attent personeel

niki
    7-5-2013

Country Inn & suites is een zeer goed doorreis hotel. Er is veel aandacht om het je naar de zin te maken. Na een kwartiertje op je kamer, word je opgebeld om te vragen of alles in de kamer OK is. Er is 's avonds een shuttledienst naar het stadje. Gezien je niet te voet kunt is dat welgekomen. Dan kan je eens een glaasje drinken op restaurant. Alles is zeer netjes en verzorgd. Het ontbijt lekker en OK

Direct aan de high way - Groots met scherpe prijs

Koen
    1-11-2012

Rondom het hotel valt nauwelijks wat te beleven. Een gratis parking ligt vlak bij de uitvalswegen richten Washington en Maryland.

Het hotel straalt, ondanks het eenvoudig uitzicht bij, toch een soort allure uit. De ontvangst is hartelijk, de kamers zijn ronduit groot te noemen.

Heel goede bedden, grote badkamer met douche en bad en koffiezetautomaat met filters (heerlijk!).

Het hotel is stil, voorzien van individuele airco. Ramen gaan niet open.

Op 12 minuten sta je met de wagen in Washington DC. National Harbor ligt vlakbij (maar is tevoet zo goed als niet te bereiken).

Taxi's staan aan de ingang.

Internet is gratis, strijkplank is voorzien, bureau, TV met extra kanalen. Een extra lamp in de badkamer zorgt voor extra warmte.

De service is perfect, tijdens de nacht zit in elke gang een persoon die de wacht houdt.

Loft styled kamers & een supermooie ligging

Jeroen
    24-10-2012

Vriendelijk personeel, mooie ligging, topkamer in loft stijl, fijne badkamer en een walkin douche. Helemaal goed dit hotel. Tel daarbij op dat er in de nabije omgeving ca 15 restaurantjes zitten en je bent gewoon meer dan tevreden. Leuk, hip, betaalbaar. Echt helemaal goed als je van plan bent om Washinton DC te bezoeken!