Hotel Comfort Inn Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Inn Airport

Just to let you know the accomindations were as requested, room very nice, staff excellent. very pleased. thanks for such great service. this isThe plzce to stsay when visiting the portland area. . Thanks you .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Airport in South Portland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Airport scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.