Hotel Nonantum Resort

Weer vandaag4°-1°
Hotel Nonantum Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Nonantum Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooi hotel, slecht bed

devanmarles,
11-10-2013

Het hotel is een mooi historisch gebouw buiten het plaatsje zelf en vlakbij de Bush-residence. De kamer is groot en met smaak ingericht, jammer dat het bed erg doorgezakt was. Vriendelijk personeel, goede keuken.

Kenmerken

2007

Het hotel dateert van de jaren 1800

Vande Bergh
30-11-2007

Het hotel dateert van de jaren 1800. Er is het oude gebouw en een nieuwbouw gedeelte. Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping in het oude gedeelte. De kamer was prachtig. Het personeel van het hotel brengt je met de oude lift naar boven ! Het hotel is prachtig gelegen aan het water, ruime tuin met buitenzwembad en op wandelafstand van het centrum van Kennebunkport.Een aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nonantum Resort in Kennebunkport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nonantum Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.