Hotel Sea Breeze Motel

1 review over Hotel Sea Breeze Motel in het Nederlands

Aan zee.

Anke
14-1-2010

Vanuit zwembad zo zicht op zee. Centrum Bar Harbor niet te dichtbij, wel leuk. Cruiseschepen liggen op zee en de toeristen komen hier aan wal. Veel te wandelen in Park op Arcadia en walvistochten vanuit Bar Harbor.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Breeze Motel in Bar Harbor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Breeze Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.