Hotel Best Western Inn

2 reviews over Hotel Best Western Inn in het Nederlands

Geen Inn maar een Motel

devanmarles
12-10-2013

De kamers zijnnetjes, ruim en goede bedden en badkamer, maar het is wel een motel, en daar moet je van houden De receptiemedewerkers zijn vriendelijk en hulpvaardig. Er is een ontbijtgebouw waar een redelijk ontbijt wordt geboden, maar op karonnen bordjes en met plastic bestek, beetje armoedig, en de ruimte is ook klein.

Het motel ligt nog een flink eind buiten Bar Harbor, wel vlakbij een eenvoudig eettentje met lekkere kreeft en ander zeevoedsel.

ligt te afgelegen

c_branje
8-5-2011

Het hotel ligt erg afgelegen. Je moet echt met de bus naar Bar Harbor. Kamer is netjes. Ontbijt is gratis, maar van papieren bordjes met plastic bestek. Dat eet niet zo lekker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Inn in Bar Harbor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.