Hotel Quality Inn & Suites Maine Evergreen

Hotel Quality Inn & Suites Maine Evergreen

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn & Suites Maine Evergreen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Quality Inn & Suites Maine Evergreen in het Nederlands

leuk doorgangshotel, auto nodig voor restaurant

ronaldhenrich
4-8-2014

Standaard keten hotel, ruime kamers, eenvoudig ontbijt. Hotel ligt wel naast supermarkt en er zijn wat fastfood gelegenheden op loopafstand, maar voor een fatsoenlijk restaurant heb je de auto nodig. receptie heeft plattegrond met tips.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn & Suites Maine Evergreen in Augusta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn & Suites Maine Evergreen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.