We hebben een aantal aanbieders voor Maine voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Maine

Hotel nabij shopping mall

Huib,
    18-9-2017

Vriendelijk personeel. Goede kamers met badkamer en gratis Wi-Fi.

Prijzen inkl. ontbijt met wit/bruin brood/eieren en wafelijzer. Binnen zwembad. Schoon. Let op beneden kamers en op 1e verdieping.

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel.

A.H. de Meer,
    21-10-2016

Groot hotel (ca. 100 kamers) buiten Bar Harbor gelegen. Ruime kamers met veel bergruimte, t.v., kluisje, strijkplank en -ijzer, koelkast. De badkamer is bescheiden van omvang met ligbad, toilet en wastafel, waarop een koffiezetapparaatje staat. Het hotel heeft een (verwarmd) buitenzwembad en een jacuzzi. In de tuin zijn wat zitjes; bij mooi weer is het daar goed toeven. Koffie, thee en sappen zijn gratis verkrijgbaar. In de hal is een klein souvenirswinkeltje. Het ontbijt is inclusief en goed. Helaas wordt gebruik gemaakt van plastic bestek en borden. Jammer voor zo'n mooi hotel. In de directe omgeving bevinden zich een steakhouse en een Italiaans restaurant (goed).

Goed hotel, echter te ver van het centrum van Bar Harbor gelegen. Met eigen vervoer: aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2016

Fantastische prijs/kwaliteit-verhouding

lesswood,
    8-7-2016

Centraal gelegen voor amusement, stranden en prachtige omgeving. Waanzinnig attent personeel en appartementen die perfect zijn ingericht en onderhouden. Je zou er zo kunnen gaan wonen, alles is aanwezig !

Gereisd met partner in juni 2016

Wat je verwacht bij 3***

gertm,
    24-10-2013

We hadden een kamer geboekt in het bijgebouw maar kregen een upgrade naar een kamer in het hoofdgebouw met uitzicht op zee vanwege de platinum kaart van IHG Rewards Club.

De kamer is keurig, wel beetje gedateerd. Bedden, voor ons, aan de zachte kant. In de tuin is een verwarmd zwembad en een bubbelbad.

Het hotel beschikt over een restaurant dat goede maaltijden heeft.

Toen wij er waren was het druk in het restaurant. Reserveren is aan te bevelen. Als je van wandelen houdt, is de afstand naar het centrum te belopen.

Gereisd met partner in september 2013

Mooi hotel, slecht bed

devanmarles,
    11-10-2013

Het hotel is een mooi historisch gebouw buiten het plaatsje zelf en vlakbij de Bush-residence. De kamer is groot en met smaak ingericht, jammer dat het bed erg doorgezakt was. Vriendelijk personeel, goede keuken.

Gereisd met partner in september 2013