Bed and Breakfast Garden District

BedAndBreakfast
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Garden District voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Garden District in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

2007

Een leuk hotel met mooie kamers in het fraaie garden district. Parkeergelegenheid genoeg in de buurt dus niet onnodig duur gaan (valet)parkeren. Recht voor de deur stap je in de tram die je in 5-10 minuten naar French quarter(Canal, Bourbon st) of riverside brengt.

Wij waren hier aug. 2005 kort voor de orkaan Katrina en weten dus niet hoe de situatie daar op dit moment (feb. 2007) is. Normaal gesproken aan te bevelen.

2005

Prima hotel

Aad van 't Hof
10-6-2005

Prima hotel. Ruime kamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Garden District in New Orleans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Garden District zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Garden District scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.