Hotel Best Western Inn At The Airport

Hotel Best Western Inn At The Airport

Airport hotelWeer vandaag30°25°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Inn At The Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Inn At The Airport in het Nederlands

Ontzettend slecht

Jeroen
3-3-2010

Met afstand het slechtste hotel waar ik ooit heb verbleven. De kakkerlakken liepen je in de lift al tegemoet en uit de douche kwam alleen maar kokend heet water. Onzettend veel lawaai vanaf de straat en naastgelegen parkeerplek en ramen die niet afgesloten konden worden. Lokatie bijzonder dicht bij het vliegveld is het enige positieve maar verblijf hier alleen als het echt niet anders kan!

Gereisd Zakelijk in januari 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Inn At The Airport in New Orleans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Inn At The Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.