Hotel Best Western Chateau Louisianne Suite

Kleine hotelsWeer vandaag28°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Chateau Louisianne Suite voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Chateau Louisianne Suite in het Nederlands

Goed hotel voor reizigers

Emile
27-7-2010

Prima hotel voor rondtrekkers of mensen die een bezoek van een paar dagen willen brengen aan Baton Rouge. Hotel is gelegen aan de rand van een industriegebied bij een groot winkelcentrum. Hotel is schoon met zeer grote ruime kamers. Geen restaurant aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Chateau Louisianne Suite in Baton Rouge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Chateau Louisianne Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.