Vakantie in Baton Rouge

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Baton Rouge

Reviews over Baton Rouge

• 8Anne8420-08-2010

geweldige tijd gehad

Half jaar in Baton Rouge gewoond & gestudeerd...en een geweldige tijd daar gehad! Ga eens in het weekend naar het casino, fietsen langs de mississippi of bezoek een van de 'home-games' van de LSU Tigers op de Louisiana State University en ervaar hoe het leven op een "all-american" universiteit er aan toe gaat. Zorg dat je er in de middag bent voor de "tailgating" (bbqen) en ga daarna naar het stadion waar je kaartjes kan kopen op straat en zie in het stadion de Golden Band from Tigerland, de cheerleaders en Mike the Tiger (mascotte). Ook zonder footballgame is het bezoeken van de campus een aanrader...het is een stad op zich :)! In de omgeving moet je een boottocht in het Atchafalaya moeras doen waar je witte reigers, cypressen en alligators kan zien.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2005

• 7linda21-02-2006

Wij waren hier 2 jaar geleden en je blijkt dus de 'goeie' en de 'slechte' buurt te hebben. Op onze heenreis zaten we dus in de slechte wijk en onze mening was: afschuwelijk,gevaarlijk en arm. Op de terugreis hadden we een ander hotel en dit was werkelijk fantastisch, ook een hele leuke omgeving, leuke restaurantjes etc. Ook toeristischer. Maar niet echt een vakantieplaats, meer voor op doorreis, tip: ga eens naar de fabrieken kijken, vergane glorie, je kijkt je ogen uit!

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur