Reviews over Burkesville

Ga nu elk jaar wel een keer heen,

Rob,
    9-4-2018

Wat mij vooral opviel was de qualiteit van de bedden , deze heb ik weleens veel slechter meegemaakt.

Verder is het een mooie omgeving erg vriendelijke ontvangst en indrukwekkend.

Het eten was uitstekend en helemaal niets op aan te merken, vooral de Nederlandse twist was erg aangenaam , kroketten en bitterballen staan op het menu.

Paardrijden op hun eigen terrein , bezoek gebracht aan hun eigen grotten stelsel alles was indrukwekkend

Geweldig

Gerard en Francisca de Kwant,
    8-10-2010

Wij hebben dankzij de fantastische gastvrijheid van de gastheer en gastvrouw een heerlijke week gehad in Burkesville.

Om voor om te rijden

Han de Roos,
    20-9-2010

Hidden Cave is echt iets voor de rustzoeker, prachtig gelegen in een landelijke omgeving, ver van stadse beslommeringen en temidden van een prachtige natuur.

Jaro en Marion doen alles om het hun gasten naar de zin te maken. Schitterend huis met zelfgemaakte meubels, bijzonder ingericht. Als je wilt kun je helpen met het verzorgen van de paarden of zelfs een rit maken (niet gratis).

Burkesville scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews