Hotel Comfort Suites O'Hare Airport

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Suites O'Hare Airport voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Comfort Suites O'Hare Airport in het Nederlands

prima hotel, koelkast, magnetron

mevrouw Driessen Ludwig
2-7-2012

kamer met zithoek, magnetron, koelkast, koffiezetapparaat.

Restaurant in hotel (dat zie je niet vaak) 5 minuten rijden van de airport

Eenvoudig hotel

Annemarie
25-6-2011

Niet het beste hotel, zeker niet qua ligging en het is nog een heel eind van Chicago, half uur, maar wel dicht bij het vliegveld. Alles is wat gedateerd en niet superschoon. Tijd voor een renovatie. Maar alles wat je nodig hebt is er. geschikt voor een nachtje low budget, maar niet om er te blijven.

Mooie ligging tov Chicago en vliegveld

jeroen
1-11-2010

Het hotel biedt een shuttle service naar het vliegveld en de trein richting downtown. Lekker makkelijk. De kamers zijn erg ruim: een gescheiden zit en slaapgedeelte en een badkamer. Ze zijn niet luxe, maar alle basis dingen zijn er. Het ontbijt is redelijk, wel inclusief. Naast het hotel liggen een paar winkels en restaurantjes. Het eten in het hotel is oke. Voor de prijs krijg je zeker waar voor je geld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Suites O'Hare Airport in Schiller Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Suites O'Hare Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.